Přitáhněte pozornost, zvolte si motto

Všichni vědí, že nejlepší reklamní dárek nebo propagační materiál spočívá v praktičnosti. Ideální je ta, kterou může (potenciální) zákazník využít v běžném životě tak, aby navíc i další lidé měli propagační výrobek na očích. V tom případě velmi rychle zjistíte, že nejlepším řešením tohoto problému je reklamní textil. Ovšem jak vybrat ten nejkvalitnější, jaký druh vybrat a které firmě věřit? Jistě nechcete použít něco nekvalitního, zároveň se ale budete ptát po ceně. Pravděpodobně budete za co nejmenší cenu hledat co největší kvalitu. A přesně od toho jsme tady my.

triko

Průzkumy mezi zákazníky potvrzují, že propagační materiály ve formě oblečení nejenom nevnímají jako zbytečné a rušivé, ale hlavně je vítají jako praktické
Jistě chcete v prvé řadě šetřit rozpočet své firmy, proto se budete poohlížet po levné investici. Z toho plyne, že se také musíte zamyslet nad tím, do jaké formy oblečení chcete investovat. Pokud se chystáte k veřejné akci mezi masou, vyjde vás to jistě na víc peněz, ale vaďte se, že to bude mít lepší účinek než třeba rozdávat letáky.

Kdy investovat do kvality a kdy naopak šetřit?
Pokud sháníte oblečení pro firemní zaměstnance, potom je to určitě kvalita, na které musíte trvat. Pokud ale chcete rozdávat trička zákazníkům, pak se nejspíše na kvalitě uskrovníte ve prospěch ušetřených peněz. To vám nikdo vyčítat nebude.
Jaký textil můžete nabízet?

reklamní tričko

§ Trička a polokošile: klasika, kterou nic nezkazíte. Tuto možnost využívá stovka firem, ale také se jim to vyplácí. Pokud chcete něco klasického, pak jsou to určitě trička. Ovšem nemáte jistotu, že se do nich zákazníci vlezou, nebo že jim naopak nebudou velká. Ženy jistě nebudou na veřejnost nosit volná pánská trička, a pánové zase nevylezou z domu v tričku, že kterého jim leze pupík.
§ Mikiny: to je zajímavější, ale mnohem dražší záležitost. Ne nejspíš úplně vhodná
§ Čepice, šátky a látkové tašky: v dnešní době nejspíš ideální. Nikoho tím neurazíte.